wtorek, 30 października 2012

Gorsety - HAND MADE

Pierwszy swój gorset...

DSCN6052.JPG


 Uszyłam go jakoś na początku tego roku, trochę zajęło mi skonstruowanie kroju i dopasowanie miseczki do mojego biustu. A wydawało się to bardzo proste. Do utworzenia kroju misek przydał mi się bardzo mój szmaciany stanik, który rozprułam na części aby powstał model wykroju no i udało się. Stworzyłam swój pierwszy gorset, oczywiście był on bez fiszbin, ponieważ strasznie ich nienawidzę, ale wiem, że wkrótce będę musiała się w nich zakochać.




Po tym gorsecie zaczęłam szyć jeansowe gorsety. Materiał brałam z jeansów, często kupuję większe ciuchy w SH po to by mieć materiał tym bardziej gdy zobaczę jakiś na prawdę ciekawy wzór. A dlatego, że nie mam pracy nie stać mnie zawsze na kupno tkanin w pasmanterii czy na stronach internetowych. A co do tych jeansowych gorsetów zostało mi tylko jedno zdjęcie, które też dodałam na Zszywka.pl


Tych jeansowych gorsetów było oczywiście kilka. Niestety wszystkich się pozbyłam i nie mam zdjęć.

Kolejny gorset był uszyty z materiału po sukience mojej mamy. Udało mi się z tej sukienki stworzyć 3 gorsety ;d W białym kolorze i wytłaczanym wzorze. Do stworzenia tych gorsetów zainspirowało mnie zbliżające się wesele i chęć stworzenia własnej kreacji. Oto dwa z trzech stworzonych gorsetów

:)




DSCN7955.JPG

DSCN6166.JPG



Jeden z moich ostatnich gorsetów również był inspiracją kolejnego wesela. W sumie w tym roku byłam na 4 weselach to czemu się dziwić. Gorset ten również został stworzony w ramach recyklingu. Ach jak ja to kocham :) Został zrobiony z koronki, która kiedyś była bluzką. Gorset jest w kolorze czarnym.

DSCN7959.JPG



No i to na temat moich gorsetów na razie wszystko. A wkrótce stylizacje z wykorzystaniem niektórych z nich :)

2 komentarze:

  1. Cześc.:) Jestem mega zachwycona Twoim talentem. Czy moglabyś mi powiedzieć jak szyjesz gorsety.?:) Oto mój email: angelikaopalińska1@wp.pl byłabym wdzięczna za odpowiedź.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;) Od niedawna właśnie zaczęłam przygodę z maszyną,i właśnie bardzo chciałabym zrobić sobie gorset, a nawet bralet. Ale właśnie w żadnej gazecie typu Burda nie ma takiego wykroju, a samej wiadomo nigdy nie miałam do czynienia z szyciem więc nie mam pojęcia jak się za to zabrać.. Jeśli mogłabyś opisać jakoś co po kolei robiłaś, byłabym bardzo wdzięczna ;) Oto mój mail: gosiunia_12@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń