czwartek, 19 września 2013

Zrób sobie!!! - Jeansowe spodnie ze skórzanymi wstawkami

Przeróbka, którą zrobiłam jest po prostu banalna, cały ten proces trwał maksymalnie 30 minut. Dlatego przerobiłam dwoje spodni, bo nie umiałam poprzestać na jednych :D


Do zrobienia takich spodni potrzebne są jeansy, kawałek skóry, skalper i maszyna do szycia :)

Ja zaczęłam od zrobienia szablonu zeby mniej więcej określić kształt wstawki i dopasowałam do nogawki.
Od tego szablonu wyciełam ze skóry dwa kawałki a na jeansach zaznaczyłam kredą w którym miejscu będą znajdować się owe skórzane wstawki. Boki jeansów na szwach sprułam a następnie wycięłam kawałek jeansów w miejscu gdzie chciałam wszyć wstawki. Samo wszywanie też nie jest jakimś mega kłopotem bo są to proste szycia, żadnej filozofii.

Tak jak już wcześniej mówiłam cały proces trwał ok 30 min a efekt...

Sami oceńcie :)














4 komentarze:

  1. Przepiękne! Czy jest możliwość aby Pani wykonała takie spodnie na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  2. a mogę wiedzieć jak to wszyłaś? :) ręcznie czy maszyną? ja próbowałam maszyną ale tragedia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszły te spodnie *-*
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń