środa, 18 lutego 2015

Vintage BAG - KONKURS

Jeśli śledzicie od czasu do czasu mojego bloga to zapewne dobrze kojarzycie materiały, z których zrobiona jest torebka. Powstała już jakiś czas temu, natomiast dopiero teraz znalazłam odrobinę czasu, żeby ją pokazać. 


Torebka jest uszyta z 5 różnych rodzajów tkanin / materiałów:
Eko skóra - ramiączko, zapięcie, obramowanie klapy
Ircha ażurowa - klapa
Tkanina obiciowa z wzorem - torebka
Wigofil - klapa 
Tkanina bawełniana - wnętrze torebki

Szyłam ją na starej stębnówce przemysłowej Łucznik, która jest niezawodna, szyje wszystko szkoda tylko, że ma krótki ścieg. Natomiast przymierzam się powoli do zakupu nowej maszyny, takiej typowo przemysłowej stębnówki, choć marzy mi się też komputerowa maszyna z możliwością wyszywania liter... :) Puki co muszę zadowolić się tym co mam a realizację marzeń odłożyć na później.

Uszycie torebki zajęło mi niewiele czasu, jest to dosyć łatwy model. Więcej czasu zajął mi raczej dobór materiału, bo nie mogłam się zdecydować. Niestety mam mało zdjęć w trakcie szycia, ale tu raczej chodzi o efekt końcowy :P





KONKURS!!!!!

Z okazji zbliżającego się DNIA KOBIET postanowiłam, że oddam torebkę w dobre ręce. 
A w czyje? 
To już od Was zależy drogie Panie :) 
Co trzeba zrobić?
Przede wszystkim trzeba obserwować bloga.
Jak mówiłam na początku posta pewne tkaniny, z których jest uszyta torebka już pojawiły się kiedyś na blogu. Co z nich uszyłam? Wystarczy przejrzeć bloga w poszukiwaniu odpowiedzi :) 
W komentarzu zamieść odpowiedź oraz meila. 
Na zgłoszenia czekam do 8 marca !!!!!

POWODZENIA :)

13 komentarzy:

  1. Do torebki użyłaś materiału obiciowego, z którego uszyłaś też spódniczę :) Pozdrawiam. elelia84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bernadetaaa@interia.pl
    Z tego materiału obiciowego powstała też spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Do torebki został użyty materiał obiciowy. Uszyłaś też z niego spódniczkę :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torebka :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Użyłaś materiału obiciowego i również uszyłaś z niego spódniczkę ;) Zazdroszczę talentu do takich rzeczy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Serdecznie :)
    W grudniu 2013 szyłaś 2 spodniczki na zbliżający się sylwester jedna z zamówionego materiału ciemna a druga z materiału obiciowego z którego powstała wyżej torebka do tego klapka torebki jest wykonana z materiału ażurowa ircha z której uszyłaś torebkę w marcu 2013 - Ażurowa Torebka Diy .
    Pozdrawiam Serdecznie
    marzenadymek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebka! Nie znałam Twojego bloga wcześniej, ale szczerze zaintrygowana dodaje Cie do obserwowanych.
    Z obiciowki szylas spódniczkę, a z ażurowej itchy inną torebkę.
    babaruda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 29 grudnia 2013 był post o uszytej spódniczce z takiny obiciowej;
    12 marca 2013 był post o torbie z irchy ażurowej;
    13 lutego był post o eko-skórze .
    Pozdrawiam :] Marta
    gismat@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dopisałam , że chodzi mi o 13 lutego 2015, Marta

      Usuń
  9. Hej :)
    wcześniej uszyłaś jeszcze kraciastą torbę sportową z eko skórki i wigofil'u, poza tym torebkę ażurową z irchy ażurowej :) z tkaniny obiciowej natomiast spódniczkę :)
    Dzięki zszywce mogłam poznać Twój blog i przejrzeć go od początku do końca :P masz talent a spódniczki są na prawde piękne, zazdroszczę takiego talentu ;)
    Pozdrawiam i życzę dużej wyobraźni :*
    kbiala93@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,z zaciekawieniem przejrzałam Twój blog.
    Z tkanin, które zostały ponownie wykorzystane do uszycia tej torby - wcześniej użyłaś do uszycia spódnicy z takiny obiciowej, torby z irchy ażurowej oraz torby z eko - skóry a i jeszcze pokrowiec na telefon.
    pozdrawiam
    woytasek@woytasek.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Więc po kolei:)

    eko skóra- 13 luty 2015 - poradnik na pokrowiec na telefon i brelok do skóry, akurat użyta skóra naturalna ale wspomniane jest również o eko skórze:)

    ircha ażurowa - 12 marzec 2013- śliczna ażurowa torebka Openwork bag ( przepiękna swoją drogą!)

    tkanina obiciowa z wzorem - 29 grudzień 2013 - super spódniczka z tkaniny obiciowej...Barok kontra Vintage ;)

    wigofil - 22 październik 2014 - użyty do sportowej kraciastej torebki:)

    tkanina bawełniana - 19 wrzesień 2014- słodziaste chmurkowe podusie! :)

    Jestem nowa na zszywka ale z zainteresowaniem przejrzałam bloga, sama uwielbiam tworzyć i szukać nowych inspiracji! Prace przepiękne i twórcze, a torebka równie śliczna, całkowicie mój styl:) Fajnie byłoby być jej posiadaczką;)

    b.sarka16@gmail.com

    Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, czy mozna u Ciebie zamowic jakas rozkloszowana spodniczke? Jaki bylby to koszt?

    OdpowiedzUsuń