niedziela, 15 września 2013

Jeansowa kurteczka, skórzane rękawy i frędzle...

Od dawna miałam ochotę na taką przeróbkę a o raz czasu nie było a raz chęci. Teraz znalazł się czas i chęci też wróciły więc do roboty. Bardzo lubię kurteczki z frędzlami, uwielbiam frędzle i tyle. Dlatego przerabiając tą kurtkę nie mogłam doczekać się finalnego efektu. Jeansową kurtkę kupiłam w secondhandzie za jedyne
 5 zł  szukałam tam tez jakichś spodni ze skóry ale nie znalazłam, nad czym najbardziej ubolewam.  
Postanowiłam zrobić jednak te rękawy i frędzle z eko skóry. Efekt ogólnie prawie taki sam ale ja jakoś wolę skórę naturalną jest przyjemniejsza w dotyku i bardziej mięciutka. 

Tak wyglądało to początkowo, rękawy wyprute i przygotowane kawałki eko skóry.  
A więc rach ciach ciach...




Ogólnie bałam się, że tym moim plastikowym łucznikiem Zośką nie dam rady tego przeszyć, ale udało się. Przeważnie skórę lub grubszy materiał przeszywam na tych starych łucznikach lub maszynie przemysłowej. 
 Niestety nigdy nie zdarza mi się dokumentować całego procesu przeróbki od A do Z czy też z każdym procesem robić zdjęcia. Jestem trochę za leniwa a poza tym wydaje mi się, że trwało by to dużo dłużej.



Wygląd kurteczki  z przodu








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz