czwartek, 13 marca 2014

W stylu hippie - nerka i spódniczka

Uwielbiam wzorzyste i kolorowe tkaniny, dlatego też nie mogłam się powstrzymać przed zakupem tej, z której uszyłam spódniczkę. Spódniczka jest na gumce o szerokości 4 cm jest to bardzo prosty model do uszycia a prezentuje się całkiem dobrze. Jeśli chodzi o nerkę została uszyta ze skóry naturalnej pozyskanej, z kurtki skórzanej. Bardzo lubię szyć ale szycie tej torby przyprawiło mnie o palpitacje serca, złamałam co najmniej 2 igły (120) a maszyna podczas szycia pracowała jak traktor już myślałam, że rozpadnie się na części. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło. 


http://libellulaa.blogspot.com/2014/03/w-stylu-hippie-nerka-i-spodniczka.html








  
Częściowy wykrój nerki, jest to jedyne zdjęcie zrobione przed rozpoczęciem szycia nerki.













3 komentarze:

  1. Świetna nerka! (jest gdzieś tutorial?) a ja tak nie mogę się zebrać do szycia, a właściwie prób i maszyna się tylko kurzy ;p
    będę zaglądać!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Jak zrobiłaś taką spódniczkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne nogi :))

    OdpowiedzUsuń