wtorek, 12 sierpnia 2014

Wykrój / Pattern - Saszetka, Nerka / Bag belt

Po miesięcznej nieobecności wracam!!! W tym czasie wiele się działo w moim otoczeniu i brakowało mi czasu na nowe posty. Byłam też na upragnionych wakacjach w Chorwacji, z których jestem w pełni zadowolona. Krajobraz przepiękny, woda kryształ, pyszne jedzenie, no i słoneczna pogoda. Tyle w temacie wakacji, mój powrót wiąże się z wyczekiwanym przez Was,wykrojem saszetki. 
Dostałam wiele maili z prośbą o wykrój, tak więc zamiast odpisywać każdej z osobna wrzucam tutaj. 

Wykrój do nerki z tutorialu





Długość 23 cm
Wysokość 9,5 cm


 Połowa wykroju z przodu.
Długość 23 cm
Wysokość środkowa 12 cm


Połowa wykroju tyłu.
Długość 20,5 cm
Wysokość środkowa 14 cm


Piszcie czy wykrój się przydał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz