piątek, 19 września 2014

Chmurkowe poduchy / Cloud pillow

Pomysł na chmurkowe poduchy pojawił się w mojej głowie już jakiś czas temu i szczerze mówiąc nie dawał mi spokoju, więc przystąpiłam do realizacji. Marzenie o śnie w chmurkach jak najbardziej się urzeczywistniło. 

Do zrobienia chmurkowych poduszek potrzeba:

Mięciutka tkanina ( u mnie mikrofibra )
Bawełniana podszewka
Wypełnienie (watolina lub drobna gąbka)
Maszyna do szycia, nici, igła, nożyczki, tektura

Szablon wykonałam odręcznie z grubej tektury. 


Na podstawie szablonu wycięłam dwa kawałki z mikrofibry i dwa z podszewki bawełnianej. 




Warstwy układam kolejno podszewka - mikrofibra - mikrofibra (po zewnętrznej stronie) - podszewka.


Następnie zszywam całość dookoła  pozostawiając ok 10 cm na wypełnienie. Po wypełnieniu watoliną lub drobną gąbką, zaszywam wsyp ręcznie.


I poducha gotowa...


Ja jednak nie zaprzestałam na jednej :P 




Prawda, że wyglądają fajnie?

2 komentarze:

  1. Super wyglądają takie poduchy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne poduszki, pomysłowe, zapraszają do snu i aż trudno powiedziec im nie :)

    OdpowiedzUsuń