czwartek, 6 grudnia 2012

MODNA BLUZA Z KRZYŻEM I KORALIKAMI DIY - TUTORIAL

Dzisiaj pokażę wam jak zrobić bluzę z modnym krzyżem. 

Co będzie nam potrzebne:
*zwykła bluza (czarna, może być obojętny kolor)
*farby do malowania na tkaninach
*pędzel
*koraliki
*nici


Na początku zaczynamy od wycięcia szablonu krzyża z tektury lub papieru, mój jest mniej więcej formatu A4. Szablon przykładamy do bluzy i odrysowujemy za pomocą kredy lub białego suchego mydła. Po odrysowaniu zamalowujemy farbą całą powierzchnię krzyża na bluzie. Ja musiałam nałożyć ok 3 warstw. 

 

Czekamy aż farba wyschnie. Po wyschnięciu możemy zacząć naszywać koraliki na ramiona, ilość zależy od upodobać. Ja użyłam po ok 40 koralików na każde ramię.



Cała praca zajęła mi ok 1,5 h - 2 h w tym przerwy na schnięcie farby :)

No i oczywiście efekt końcowy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz