niedziela, 2 grudnia 2012

SUKIENKOWY MAKEOVER - Naszywanie kolców na sukienkę - tutorial

Z okazji zbliżającego się Sylwestra, postanowiłam zrobić wpis z seri jak zrobić ze zwykłej sukienki bardziej awangardową. Przeważnie jest tak, że już z wyprzedzeniem planujemy co ubierzemy i często kupujemy sukienki tzw na jedno wyjscie. Tylko po co marnować nie potrzebnie pieniądze, jeżeli w bardzo łatwy, tani i szybki sposób możemy zmienić swoją starą sukienkę w coś na prawdę wyjątkowego.

Dziś pokażę wam jak można zmienić sukienkę przy pomocy ćwieków-kolców.

Co będzie potrzebne:
*Sukienka
*Ćwieki
*Nici
*Igła
*Chęci i czas....



Oto i moja sukienka.



Zwyczajna prawda :) 

A teraz przy pomocy ćwieków zrobię z niej wyjątkową sukienkę... 

Ja naszywam ćwieki na obu ramiączkach. Właśnie tak...






Naszywam po 3 rzędy ćwieków. Koszt ok 3 zł, ponieważ za 50 szt ćwieków zapłaciłam 6 zł a do tej sukienki zurzyłam 24 szt. :)

Efekt... Sami oceńcie







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz