środa, 23 stycznia 2013

BRANSOLETKA I OPASKA Z KOLCAMI - DIY - TUTORIAL

Wciąż modne są i jeszcze przez jakiś czas będą ćwieki, kolce i nity. Z tego powodu, że zostało mi trochę kolców do przyszywania postanowiłam zrobić bransoletkę oraz opaskę na włosy. Pomyślałam także, że podzielę się z Wami tym pomysłem abyście same mogły sobie stworzyć takie cudeńka :) 

Co będziemy potrzebować: 

*Gumkę (ozdobna lub zwykła - szerokość odpowiednia do szerokości ćwieków)
*Ćwieki kolce
*Nici (Moje są złote)
*Igła




Najpierw przyszywamy do gumki kolejno ćwieki :)

O tak...



Długość gumki a jednocześnie obwód naszej przyszłej bransoletki zależy od obwodu naszego nadgarstka. Jak wiadomo gumka jest elastyczna :)
Obwód mojego nadgarstka wynosi 14 cm, natomiast moja bransoletka ma obwód 17 cm



Zanim przyszyjemy wszystkie kolce zalecam zszycie gumki po obu stronach aby powstała obręcz, ja zszyłam przy pomocy maszyny do szycia ale jeśli ktoś nie posiada takowej można zszyć ręcznie :)

Efekt końcowy... :) 


W ten sam sposób robimy opaskę na włosy... :)
Ćwieki możemy naszyć na całość lub tylko na część gumki... 
Zwykła fryzura zrobi się nie zwykła




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz