wtorek, 29 stycznia 2013

METAMORFOZA JEANSOWEJ KOSZULI XXL - MARMURKOWE DIY

Szybki i łatwy sposób przerobienia koszuli :) ja kupiłam swoją w SH w dziale męskim. Rozmiar koszuli, jak widać na zdjęciach z przed metamorfozy, jest bardzo duży i dlatego bez użycia maszyny do szycia się nie obejdzie.







Koszulę zwężałam po obu stronach po 4 cm, nie wiele ponieważ chciałam uzyskać koszulę oversize luźną ale bez przesady :D Rękawy też zwężałam, te zaś po 2 cm

 
 Chcąc uzyskać marmurkowy efekt, nalałam wybielacza z wodą w proporcji 1:1 do butelki z atomizerem. 
Mniej więcej do takiej jak po spryskiwaczu do szyb.

Teraz wystarczy tylko spryskac całość, odczekać  15-20 min i wyprac koszulę i wypłukać w płynie do płukania aby usunąć nieprzyjemny zapach po wybielaczu :)

No i efekt....






1 komentarz:

  1. fajnie Ci to wyszło ..:)
    http://my-name-is-alexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń