środa, 20 marca 2013

Wiosenne porządki - Marmurkowe spodenki z koronką DIY

Wiosenne porządki jak wiadomo kojarzą się nam ze sprzątaniem co nie :) Moje porządki też mniej więcej polegają na sprzątaniu ale także na przerabianiu ciuchów. Zawsze robimy przegląd szafy i rzeczy których już nie potrzebujemy albo oddajemy do biednych albo ja przerabiam :)
Tak też się stało z spodniami mamy, które miała zamiar wyrzucić ja postanowiłam je przerobić :)
I dać im drugie lepsze życie hhhehe :)



Co zrobiłam?
Jak zwykle chlorowałam... uwielbiam ten marmurkowy efekt
Nogawki zostały lekko postrzępione i  została doszyta gustowna koronka (pozostałość po firance)



Ogólnie efekt jest bardzo zadowalający, może nie widać tego na zdjęciach ale są lekko za duże te spodenki.
Ich rozmiar to ok 38 / 40 

Więc wystawiam na allegro :)

 


2 komentarze:

  1. Jej, śliczne :) Mogłabyś powiedzieć mi, jak tworzysz taki efekt? Chodzi o to, że nie chcę uzyskać np. czegoś takiego http://img0.sprzedajemy.pl/540x405_j-wrangler-spodenki-marmurki-2800250.jpg - zależy mi na takim delikatnym, marmurkowym efekcie, a Tobie wychodzi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki efekt uzyskasz używając do wybielania atomizera (takiego po płynie do mycia szyb). Po prostu wlewasz chlor pomieszany w odpowiedniej proporcji z wodą do butelki z atomizerem i spryskujesz szorty, spodnie co tylko chcesz :) Ja robię to zawsze na wolnym powietrzu w słoneczny dzień, żeby zapach chloru nie unosił się w domu a dodatkowo słońce przyspieszy wybielanie. Pozdrawiam

      Usuń