wtorek, 12 marca 2013

AŻUROWA TOREBKA - DIY - Openwork bag

Wczoraj większość mojego dnia spędziłam przed maszyną do szycia. Zainspirowana pewną ażurową torebką znalezioną w internecie postanowiłam stworzyć własną :)
Nie powiem, bo zajęło mi to trochę czasu dodatkowo i nerwów, bo stworzenie czegoś od zera wymaga większego poświęcenia. Choć w pewnych momentach chciałam się poddać to myśl o skończonej torebce i jej efekcie popychała mnie do przodu. Projekt na pierwszy rzut oka nie był skomplikowany, dopiero w trakcie tworzenia zdałam sobie sprawę, że wykonanie takiej torebki nie jest łatwe. W zasadzie to nawet nie wiedziałam jak zacząć bo to pierwszy mój taki projekt.

Inspiracją do stworzenia mojej torebki była oto ta torebka...




Ja do zrobienia mojej torebki wykorzystałam grubszą ażurową irche, eko skórę oraz kremowe płótno.
Ażurową irchę udało mi się kupić na allegro w bardzo atrakcyjnej cenie ok 6 zł za 0,5 m x 1.5 m
Eko skóry nie musiałam kupować ponieważ mój tata jest tapicerem więc ma jej bardzo dużo :) No i z płótnem tak samo. Torebkę oczywiście szyłam na przemysłowej maszynie do szycia, ponieważ moje nie dały by rady :) Dodatkowo powiem, że cały projekt został zakończony złamaną igłą, to chyba na szczęście :)


Poniżej zdjęcie irchy




Zdjęcia poszczególnych etapów tworzenia mam na telefonie, postaram się je w najbliższym czasie dodać, ale na razie musicie zadowolić się efektem końcowym....








1 komentarz: