poniedziałek, 27 maja 2013

KORONKOWA PUDROWA SUKIENKA Z PERŁOWYM KOŁNIERZYKIEM - DIY

Dzisiaj mała przeróbka sukienki, która dodała jej elegancji i szyku.

Pierwotny stan sukienki...


20120323dostawa170032.jpg


Sukienka bardzo ładna, skromna i delikatna.

Najpierw postanowiłam bardziej odkryć plecy i po prostu wycięłam większą dziurę :D


DSCN9759.JPG



Zrobienie perłowego kołnierzyka zajęło mi trochę czasu. Do naszywania tych 6 mm koralików trzeba mieć cierpliwość, której mi akurat wtedy nie brakowało.
Przy wykonaniu kołnierzyka najpierw przygotowałam szablon robiłam to mniej więcej na "oko" i później wycinałam z filcu.


DSCN9598.JPG



Jak już udało mi się naszyć wszystkie koraliki na filc przyszyłam go do sukienki. Efekt końcowy jak dla mnie zadowalający



DSCN9756.JPG




I tak wygląda efekt końcowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz