niedziela, 26 maja 2013

ZRÓB SAMA SZORTY LEE ZA GROSZE

Po dłuższej nie obecności w końcu zmusiłam się do napisania posta. Choć przez cały ten czas coś tworzyłam to już brakowało mi chęci żeby się tym podzielić.

                                                                            Cieplutkie dni nastąpiły więc znów czas żeby coś napisać o szortach. 
Bardzo prostym sposobem na zdobycie markowych szortów z zastosowaniem jak najniższych kosztów jest oczywiście SH. W zasadzie już powoli jestem uzależniona od tych grosikowych sklepów.

Zakup markowych spodni z LEE kosztował mnie dokładnie 7 zł.
Wystarczyło obciąć nogawki i je postrzępić. 
Spodnie są na guziki które były zasłonięte natomiast ja postanowiłam, że chce żeby je było widać i obcięłam kawałek jeansu, który je zakrywał i lekko postrzępiłam.
 Cały proces przerabiania spodni trwał ok 10 - 15 min

Postanowiłam też  wybielić je od dołu ombre a góra marmurkowa.
Do wybielania użyłam tego co akurat miałam w domu Domestos + woda+ atomizer

Szybko i tanio a co najważniejsze modnie :D











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz