poniedziałek, 21 października 2013

Coś z innej beczki czyli Skrzynka na herbatę

Wybierając się w sobotę na zakupy i wiedząc, że wieczorem idę na urodziny do babci Marcina, miałam zamiar kupić prezent. W głowie miałam już poukładane co chce kupić, zestaw herbat, dzbanek z zaparzaczem do herbaty i skrzynkę z przegródkami na herbatę. 
Widząc ceny tych drewnianych skrzynek chwyciłam się za głowę i postanowiłam kupić w surowym stanie za 25 zł skrzynkę z przegródkami i na własny sposób ja udekorować. 
Miałam bardzo mało czasu ale za to chęci było dużo :D


Potrzebowałam:

Białą farbę akrylową
Pędzle
Świeczkę
Papier ścierny (drobny)
Czarną farbę akrylową
Ołówek 
Lakier matowy w sprayu



Najpierw wysmarowałam skrzynkę świeczką, żeby później lepiej farba schodziła, kolejnym krokiem było pomalowanie skrzynki na biało i czekać aż wyschnie.
Po wyschnięciu wzięłam papier ścierny i lekko szlifowałam aby powstały przetarcia w ten sposób postarzyłam skrzynkę o kilka lat :)
Pył zdmuchnęłam i przystąpiłam do szkicu napisu HERBATA. Szkic po chwili poprawiłam czarną farbą akrylową po wyschnięciu całości skrzynkę spryskałam matowym lakierem aby utrwalić to co zrobiłam...

W zasadzie żadnej filozofii nie ma a efekt dosyć ciekawy i w krótkim czasie. Taka skrzynka to bardzo dobry pomysł na prezent ale nie tylko. Już myślę nad skrzynką do nici ;) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz