wtorek, 29 października 2013

Kulisy powstawania drewnianej skrzynki na nici - Zrób to sam :D

Skrzynka powstała przy okazji pierwszych urodzin bloga, sprawa wygląda dosyć prosto i każdy 
może taką zrobić.
Ja przerabiałam swoją starą skrzynkę, która została mi chyba po jakichś cukierkach hm... już nie pamiętam nawet. Kiedyś wyglądała tak. Aha ten cekinowy motylek nakleiła moja siostra ;) 



Potrzebowałam:

Papier ścierny
Świeca
Farba akrylowa biała
Farba akrylowa czarna
Lakier w sprayu

Na początku musiałam zmatować skrzynkę, ponieważ była pomalowana czarną błyszcząca farbą no i oczywiście pozbyć się tych cekin. Kolejną czynnością jaką wykonywałam było tzw świecowanie hehe :)

 

Teraz już mogłam zabrać się za malowanie białą farbą. Malowałam 3 razy 



Po całkowitym wyschnięciu farby zabrałam się do szlifowania papierem ściernym do uzyskania pożądanego efektu, czyli efektu starości. I wyglądało to właśnie tak


Teraz tylko namalować to co się chce czarną farbą lub jakąkolwiek inną i na koniec 
spryskać bezbarwnym lakierem.

Mi wyszła tak :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz