sobota, 22 lutego 2014

Dresowa marynarka z męskiej bluzy

Jakiś czas temu kupiłam dużą męską bluzę w sh za, którą zapłaciłam 1 zł. Wiedziałam, że z takiej ilości materiału uda mi się już coś stworzyć. Miesiąc czasu leżała w szafie i czekała aż się za nią zabiorę. 


 
Postanowiłam, że będzie to marynarka z luźnym przodem. Do konstrukcji wzięłam moją ramoneskę i na jej wzór tworzyłam wykroje.


Przód



Tył


 Wszystkie części należało oczywiście zszyć na maszynie. 


Zrobiłam też eko-skórzane pagony z srebrnymi guzikami. Rękaw 3/4













12 komentarzy:

  1. Ale świetna przeróbka. Nie sądziłam że z bluzy dresowej można zrobić ramoneske.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem :) Zainspirowałaś mnie do zrobienia czegoś podobnego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny pomysł :) jesteś niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, czy pod spód dresowego materiału wszywała pani jakąś podszewkę? Bo na zdjeciach jest inny kolor niż w jeszcze nie przerobionej bluzie? Super marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka jest bez podszewki, niektóre dresówki od wewnętrznej strony są jak polar albo baranek. Tak jak w mojej bluzie więc nie trzeba stosować podszewki. Jakość zdjęć nie jest zbyt dobra stąd ta różnica. Natomiast na pierwszym zdjęciu wewnętrznej strony nie widać w ogóle, ponieważ bluza w okolicy szyi, rękawów oraz na dole miała ściągacz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. a jak zrobilas lewą klapę? bo tak wyglada jakby miało zabraknac na nia materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga część została wycięta z tyłu bluzy, dlatego też tył marynarki jest uszyty z kawałków, które mi zostały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło, wyglądasz świetnie w niej. I tak tanio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna przeróbka! nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jaki rozmiar miała bluza na początku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie pamiętam już, była to zdecydowanie męska bluza kupiona w lumpexie. Najlepiej kupić jak największą, wtedy mamy pewność, że nie zabraknie materiału. :)

      Usuń