środa, 23 kwietnia 2014

Różane sukieneczki

Długo zwlekałam z publikacją tego posta ale to tylko dlatego, że sukienki, które uszyłam miały być niespodzianką dla moich kochanych dziewczyn. Miałam zamiar uszyć sukienkę w stylu tutu, ale znalazłam w sklepie ten śliczny materiał w kwiaty i musiałam go kupić. Podczas zakupu w głowie miałam wizje jak ma wyglądać sukienka. Mówię w liczbie pojedynczej, ponieważ  początkowo planowałam uszyć jedną, natomiast w trakcie dostałam olśnienia, że materiału wystarczy na dwie z czego się bardzo ucieszyłam.








Poniżej kilka zdjęć w trakcie szycia :) 

Wykroje robiłam na podstawie innej sukienki


Odszycia pach


Wszywanie koronki do tiulu oraz tiulu do dolnej części sukienki


 
Zszywanie wszystkich części wykrojów i odszyć


Stębnowanie dekoltu oraz pach


Obszywanie dziurek i wszywanie guzików



Niema to jak szczery uśmiech Amelki ;)


 Przy okazji chciałabym się pochwalić moim krzesełkiem w stylu shabby chic. Krzesło przez długi czas leżało a właściwie stało w mojej piwnicy. Niestety nie mam zdjęcia jak wcześniej wyglądało, możecie sobie tylko wyobrazić, że nie miało wcale siedzenia i było koloru brązowego. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz