środa, 19 listopada 2014

Folk smartphone / Decoupage cz. 2

Szczerze mówiąc mój telefon a dokładnie jego obudowa już dawno budziła we mnie wiele zastrzeżeń. Z resztą nic dziwnego skoro przetrwała mnóstwo upadków i myślę tutaj o tych twardych upadkach. Było ich tyle, że po 10 razie przestałam już liczyć. Na szczęście telefon działa a ucierpiała tylko obudowa. Zakup osłonki zupełnie mnie nie cieszy bo jestem straszną sknerą, dlatego postanowiłam wykorzystać technikę decoupage do polepszenia stanu mojego smartfona. Wzór folkowy tak przypadł mi do gustu, że postanowiłam go powtórzyć i przenieść na telefon. Tutaj zegar z folkowym wzorem KLIK. 



Do wykonania decoupage na telefonie potrzebowałam: 
Telefon
Klej do decoupage
Pędzel
Serwetka ze wzorem
Papier ścierny
Lakier bezbarwny

Przed rozpoczęciem pracy, telefon rozebrałam na części, ponieważ potrzebna mi była tylko tylna osłona. Należy wyciągnąć wszelkie guziczki jeśli takowe znajdują się w osłonce. 


Powierzchnię należy zmatować papierem ściernym po czym odpylić.


 Wycinamy serwetkę z wzorem i dopasowujemy do naszej osłony. 




I zaczynamy kleić. Klej rozprowadzam pędzlem od środka do góry, dołu i na boki. 


Klej nakładam w dwóch warstwach w godzinnych odstępach. Po wyschnięciu szlifuję nierówności papierem ściernym. 


Po oczyszczeniu z pyłu całość pokrywam lakierem bezbarwnym a po wyschnięciu montuje moją nową obudowę. 




Na jakość zdjęć z telefonu puki co nie mam pomysłu ale selfie musi być :D


Teraz to będę musiała zrobić sobie pokrowiec na telefon hihi ;)

2 komentarze: