środa, 28 listopada 2012

Jak w łatwy i szybki sposób odmienić swoje stare buty :)

W lutym kupiłam sobie botki, coś w stylu kowbojek i sztybletów w jednym. Bardzo je lubiłam i często nosiłam. Fleczki zdarłam na amen, obdarłam też obcasy i ogólnie ich wygląd był fatalny. Szkoda, że nie mam zdjęcia z tego stanu :/ Ogólnie jak już zaczęłam z nimi coś robić to pomyślałam, żeby zrobić z tego wpis, no więc nie zdążyłam zrobić zdjęcia przed.

No i z tego względu, że byłam bardzo do nich przywiązana i bardzo było mi ich szkoda, postanowiłam coś z tym zrobić. Najpierw oddałam je do szewca żeby fleki wymienił. Oczywiście flek był czarny a moje buty brązowe a w dodatku obcas gdzie był obdarty był nawet koloru trochę ciemnego beżu ale ogólnie rzucał się w oczy ten czarny flek. Przy piętach i palcach też było trochę już wydarte tzn kolor był taki siaki.

Co było mi potrzebne do metamorfozy butów...
*bejca do drewna :D
*gąbeczka
*ćwieki
*czas i chęci ;)

Na początku oczywiście oczyściłam i umyłam buciki. No i wysuszyłam. Następnie wzięłam gąbeczkę i pomalowałam obcasy razem z flekiem. Trzeba było nałożyć kilka warstw. Po każdej warstwie jakieś 15 min suszenia. Później delikatnie barwiłam obszar przy piętach i palcach oraz lekko nad podeszwą. Chciałam stworzyć taki efekt cieniowania, wyszło jak wyszło. W sumie całkiem nie źle :) 

DSCN8449.JPG


DSCN8445.JPG


Następnie wzięłam ćwieki o takie :D

DSCN8454.JPG



I ponabijałam je z tyłu cholewki, właśnie tak...


DSCN8472.JPG



No i to jest efekt końcowy :)


DSCN8474.JPG



Ja jestem zadowolona bo teraz znów mogę chodzić wszędzie w moich butkach i nie wstydzić się ich wyglądu. Choć wiem, że i tak kiedyś się zniszczą :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz