poniedziałek, 5 listopada 2012

SPÓDNICA IDEALNA NA JESIEŃ - HAND MADE TUTORIAL

Ciąg dalszy przeróbek :) Hmm... co można zrobić ze starej bluzy?
Mnóstwo nowych rzeczy!!!
Ja przerobiłam na spódnicę idealną na jesień i zimę :) tym bardziej, że ma motyw jesienny, liście, żołędzie...

Co nam będzie potrzebne?
Bluza, gumka, maszyna do szycia i nożyczki
Moja bluza wyglądała dokładnie tak



DSCN8027.JPG



Kupiona oczywiście w SH za jakieś 4 zł

Należy narysować odpowiedni kształt i później go wyciąć... Ja zrobiłam to na oko :)


DSCN8028.JPG



Części należy połączyć tzn zszyć i gumkę wszyć
Proste co nie :)

No i finał spódniczka gotowa :)


DSCN8080.JPG



Za niedługo postaram się stworzyć jakąś fajną stylizację w której główną rolę będzie grała oto ta spódniczka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz