sobota, 3 listopada 2012

KOŁNIERZYK Z ĆWIEKAMI - SZYBKI TUTORIAL

Dzisiaj bardzo krótko i na temat... Wiadomo, że na topie są kołnierzyki, używane jako dodatek do stylizacji i zamiast biżuterii. Ja pokaże Wam taki z ćwiekami :)

Co będzie nam potrzebne jakaś koszula z kołnierzykiem, ja kupiłam w SH za parę złotych. Następnie ćwieki, zakupione na allegro no i oczywiście chęci :)

Przykładowa koszula


DSCN8011.JPG


Pierwszy krok to sprucie kołnierzyka tzn. oddzielenie go od reszty koszuli za pomocą skalera



DSCN8014.JPG


Miejsce sprucia później należy zszyć najlepiej na maszynie do szycia.
Poniżej zdjęcie z przykładowymi ćwiekami.


DSCN8021.JPG


Ćwieki należy zaaplikować na kołnierzyk. Jak to zrobicie to już zależy od waszej inwencji :D
Ja zrobiłam tak jak widać na zdjęciu poniżej


DSCN8023.JPG



Prawda, że proste... Każdy może sobie zrobić taki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz