piątek, 13 grudnia 2013

Renowacja komody

Ostatnio mało co szyje, jakoś brak chęci a nawet i czasu, bo większość tego drugiego poświęciłam na odnowienie a w zasadzie postarzenie komody :) Tak to już ze mną jest, że jak coś sobie wymyślę to muszę to zrealizować. Dosyć długo szukałam odpowiedniej komody, ponieważ mam pewne ograniczenia metrażowe, finansowe a także spore wymagania. W końcu znalazłam taką, którą chciałam.



Szczerze mówiąc z wyglądu mi się nie podobała, chodziło głównie o wielkość a także układ szuflad i szafek.
Komoda z sosny stała na takich drewnianych kulach co koniecznie musiałam zmienić.
 Nie robiłam zdjęć z każdego procesu przemiany komody bo w zasadzie nie bardzo mi się chciało a poza tym na różnych stronach internetowych jest mnóstwo artykułów jak odrestaurować meble krok po kroku. 
Do przemiany tej komody potrzebowałam kilku rzeczy:
Komoda sosnowa - 340 zł
Biała farba do drewna - 35 zł
Brązowa farba do drewna - 22 zł
Gąbka
Papier ścierny - 5 zł
  Gałki stylizowane na stare - 24zł
Nogi gięte ludwik - 50 zł
Złota farba -  13 zł

Całkowity koszt wyniósł mnie w granicy 490zł - 500zł


  
Dla mnie jednak najważniejszy jest efekt końcowy, z którego jestem bardzo zadowolona 



1 komentarz:

  1. Powiem Ci, że wygląda rewelacyjnie! W życiu bym nie powiedziała, ze to przeróbka- pełen profesjonalizm:)

    OdpowiedzUsuń